LOKALITY
vyber si klidně více okresů / více měst
SPORTY
vyber si klidně více sportů nebo celé kategorie sportů

Podmínky reklamace zakoupených služeb

Spokojenost zákazníků je pro nás důležitá!


Nabídky, které naleznete na našem portálu jsou nabídky našich obchodních partnerů, které jsou osobně prověřené a zkontrolované našimi pracovníky. V případě, že se i přes naši usilovnou snahu vloudí nějaká chyba nebo nesrovnalost při čerpání Vámi zakoupené služby, uvítáme informace o této záležitosti a sjednáme rychlou nápravu.


Pokud se stane, že služba nebo zboží neodpovídá vašim představám a liší se od inzerované nabídky, neváhejte. Obraťte se na nás a řekněte si o plnou částku zpět, která bude připsána na Váš účet na portále e-SPORTOVIŠTĚ.cz.



Obraťte se na nás

V případě jakéhokoli problému se na nás obraťte pomocí reklamačního formuláře. Vyplňte své kontaktní údaje a my se Vám obratem ozveme s konkrétním řešením Vaší reklamace.



Lhůta 14 dní

Pokud se z jakýchkoliv důvodů rozhodnete vrátit zboží nebo odstoupit od nákupu služeb či poukazu na cestování do 14 dnů od doručení zboží / doručení poukazu na službu, obraťte se na nás a peníze Vám vrátíme do 5 pracovních dnů.


V případě, že zákazník uplatňuje lhůtu 14 dní na vrácení zboží, vrací zboží dodavateli. Portálu je třeba dodat doklad o převzetí zboží a doklad o jeho odeslání dodavateli (dodací list, číslo balíku a podací lístek).



Nabídky z oblasti cestování za sportem!

Slevy z oblasti cestování je nutné v případě jakýchkoliv nesrovnalostí s obsahem zakoupené nabídky řešit přímo na místě. Většina problémů, které se naskytnou lze vyřešit pouhou komunikací s personálem hotelu, nebo delegátem CK. Řešení problému ihned na místě je nejlepším a nejrychlejším možným řešením, díky kterému si pobyt užijete.


Pokud však Vaše nespokojenost přetrvá, obraťte se s řešením na nás. Naši pracovníci problém rádi převezmou. Podmínkou stížnosti je písemná forma, která musí obsahovat: jméno zákazníka, číslo poukazu, popis problému a jeho řešení ze strany poskytovatele služby, který si necháte potvrdit v hotelu (případně CK) razítkem a podpisem. Pokud vyjádření od poskytovatele služby nezískáte, je nutné poskytnout, alespoň dokumantaci problémů, kvůli kterým si stěžujete. Tyto podklady nám zašlete na e-mail či poštou. Vaší stížností se poté budeme ihned zabývat a vyřešíme ji např. vrácením částky ve formě kreditu na účtu e-SPORTOVIŠTĚ.cz.


V případě že se klient (majitel poukazu) neshodne s dodavatelem na termínu využití inzerovaných služeb v rámci platnosti poukazu (rezervace pobytu), nejsme schopni garantovat náhradu. Termíny si musíte prověřit před zakoupením poukazu.



Bankrot dodavatele služeb

Pokud by došlo k úpadku či k insolvenci na straně dodavatele služeb, budeme tento stav řešit individuálně vrácením finanční částky na účet zákazníka či jinou dohodnutou kompenzací.

Ke stažení